Головна » Статті » Мої статті |
Звіт про виховну роботу 2018-2019 навчальний рік 1. Назва закладу освіти Олександрівський ЗЗСО І-ІІ ступенів 2. Управління виховною роботою закладу здійснювали : директор Шляхова Антоніна Михайлівна, 3 класних керівники, 3 класоводи. 3. Проведені заходи з основних напрямків виховної роботи (вказати найцікавіші):
4. Робота органів учнівського самоврядування та дитячих організацій. 5. Робота з батьківською громадськістю. З батьками працювали класні керівники та дирекція закладу постійно. Для них проводилися лекторії: «Види мовленнєвих вад» для 1-4-х класів, «Розвиток впевненості в підлітків» для 6,7,9 класу, «Розумінння інклюзії – рівність прав», «Цінності моєї родини». Крім цього у закладі проходили загальношкільні батьківські збори та індивідуальна робота. 6. Гурткова робота. Платних гуртків в закладі немає. Результативність участі педагогів та школярів у конкурсах з виховної роботи. Участі у місцевому фестивалі дитячих театральних колективів «те-Арт-соціо» (грамота). Ткаліч Валерія 4 клас стала учасницею обласної краєзнавчо-патріотичної акції «Від роду до роду збережемо традиції народу»(керівники Ткаліч О.В. та Шляхова А.М.), Коваль Богдана учениця 6 класу нагороджені дипломом ІІ ступеня як переможець Всеукраїнського конкурсу « Слово до слова» від освітнього проекту «На Урок». В цьому навчальному році Богдана також взяла участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!». Вона повідала у творі «Найкращий візерунок Шевченкової писанки» про Лідинський диво-парк, що є джерелом світла й натхнення для сільських жителів» (керівник Шляхова А.М.). 7. На внутрішкільному контролі знаходиться немає учнів. 8. Особлива увага закладу приділялася індивідуальній роботі з дітьми та їх родинами, а саме: Гундер Софії (1 клас) та Нечипорука Богдана (6 клас). 9. Заслуговує на увагу досвід роботи класних керівників Янок В.М. ( 1 клас), Олійник Н.М. (9 клас), Шляхова Г.В. (6 клас). 10. Упровадження нових форм і методів виховання здобувачів освіти були спрямовані на моделювання та інсценізацію соціальних проблем у житті дітей і батьків. Для учнів середньої ланки проводились екологічні десанти, ділові зустрічі, етичні тренінги, все для того, щоб реалізувати потребу в життєвому самовизначенні. 11. Основні недоліки та недопрацювання у 2018-2019 н.р.: на недостатньому рівні створені умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів; середній рівень вихованості, громадської активності учнів; не висока активність участі у конкурсах з виховної роботи 12. Визначення мети і завдань виховної роботи на 2019-2020 н.р. При плануванні на 2019-2020 навчальний рік використовувати основні позиції Концепції національно-патріотичного виховання, матеріали якої використовувати для створення власної виховної системи класу; - ретельніше вивчати умови проживання учнів класу і своєчасно інформувати про проблеми в сім’ях адміністрацію; - продовжувати здійснювати індивідуальний підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов життя учнів; - активізувати та удосконалювати роботу з батьками, систематично проводити тематичні батьківські збори (згідно тематики педагогічного всеобучу батьків), залучати батьків до позакласної роботи школи; - ретельніше готуватися до проведення годин спілкування, чітко ставити їх виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення.
| |||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 209 | |
Всього коментарів: 0 | |