Головна » Статті » Мої статті

Звіт про виховну роботу

Звіт про виховну роботу

2018-2019 навчальний рік

1. Назва закладу освіти Олександрівський ЗЗСО І-ІІ ступенів

2. Управління виховною роботою закладу здійснювали :

директор Шляхова Антоніна Михайлівна, 3 класних керівники, 3 класоводи.

3. Проведені заходи з основних напрямків виховної роботи (вказати найцікавіші):

 

Напрямок з виховної роботи

Назва заходів

Клас, класний керівник

1

Ціннісне ставлення до себе

 

Виховний захід – літературно-музичний спектакль на соціальну тематику «Не треба класти руку на плече»

 

6,7,9 класи, директор А.М. Шляхова

2

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Тренінг в рамках акції «Життя без тютюнопаління й алкоголю» «Ти мене поважаєш? Або як відмова від алкоголю і сигарет змінює життя»

9 клас, Н.М. Олійник

3

Ціннісне ставлення до праці

 

Трудова акція «Нагодуй птахів» (виготовлення та експлуатація годівниць)

7 клас, Ю.І.Соботюк

4

Ціннісне ставлення до природи

 

Тематичний діалог «Червона книга – для кого?»

6,7 класи, Г.В. Шляхова

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Гра-подорож «У країні мистецтв»

1 клас, В.М. Янок

6

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Урочиста лінійка до Дня пам’яті та примирення «Пам’ятаємо. Перемагаємо!»

Вчитель історії Н.М. Янок

 

4. Робота органів учнівського самоврядування та дитячих організацій.

5. Робота з батьківською громадськістю. З батьками працювали класні керівники та дирекція закладу постійно. Для них проводилися лекторії: «Види мовленнєвих вад» для 1-4-х класів, «Розвиток впевненості в підлітків» для 6,7,9 класу, «Розумінння інклюзії – рівність прав», «Цінності моєї родини». Крім цього у закладі проходили загальношкільні батьківські збори та індивідуальна робота.

6. Гурткова робота. Платних гуртків в закладі немає. Результативність участі педагогів та школярів у конкурсах з виховної роботи. Участі у місцевому фестивалі дитячих театральних колективів «те-Арт-соціо» (грамота). Ткаліч Валерія 4 клас стала учасницею обласної краєзнавчо-патріотичної акції «Від роду до роду збережемо традиції народу»(керівники Ткаліч О.В. та Шляхова А.М.), Коваль Богдана учениця 6 класу нагороджені дипломом ІІ ступеня як переможець Всеукраїнського конкурсу « Слово до слова» від освітнього проекту «На Урок». В цьому навчальному році Богдана також взяла участь у Всеукраїнському конкурсі  учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!». Вона повідала  у творі «Найкращий візерунок Шевченкової писанки»  про Лідинський диво-парк, що є джерелом світла й натхнення для сільських жителів» (керівник Шляхова А.М.).

7. На внутрішкільному контролі знаходиться немає учнів.

8. Особлива увага закладу приділялася індивідуальній роботі з дітьми та їх родинами, а саме: Гундер Софії (1 клас) та Нечипорука Богдана (6 клас).

9. Заслуговує на увагу досвід роботи класних керівників Янок В.М. ( 1 клас), Олійник Н.М. (9 клас), Шляхова Г.В. (6 клас).

10. Упровадження нових форм і методів виховання здобувачів освіти були спрямовані на моделювання та інсценізацію соціальних проблем у житті дітей і батьків. Для учнів середньої ланки проводились екологічні десанти, ділові зустрічі, етичні тренінги, все для того, щоб реалізувати потребу в життєвому самовизначенні.

11. Основні недоліки та недопрацювання у 2018-2019 н.р.:

на недостатньому рівні створені умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;

середній рівень вихованості, громадської активності учнів;

не висока активність участі у конкурсах з виховної роботи

12. Визначення мети і завдань виховної роботи на 2019-2020 н.р.

При плануванні на 2019-2020 навчальний рік використовувати основні позиції Концепції національно-патріотичного виховання, матеріали якої використовувати для створення власної виховної системи класу;

- ретельніше вивчати умови проживання учнів класу і своєчасно інформувати про проблеми в сім’ях  адміністрацію;

- продовжувати здійснювати індивідуальний підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов життя учнів;

- активізувати та удосконалювати роботу з батьками, систематично проводити тематичні батьківські збори (згідно тематики педагогічного всеобучу батьків), залучати батьків до позакласної роботи школи;

-  ретельніше готуватися до проведення годин спілкування, чітко ставити їх виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення.

 

Категорія: Мої статті | Додав: Olexandrivka (11.06.2019)
Переглядів: 190 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0