Головна » Статті » Мої статті

Звіт про методичну роботу

Звіт про методичну роботу

за 2018-2019 навчальний рік

 

Адміністрація закладу керувалася у своїй роботі нормативно-правовими, інструктивно-методичними документами, законодавчими актами.

         Заклад здійснював свою діяльність відповідно до Статуту.

Уся робота з педагогічними кадрами була спрямована на виконання таких завдань:

  • формування соціальної комп’ютерної, комунікативної та інших видів компетентності здобувачів освіти вихованців дошкільного підрозділу;
  • індивідуалізації та диференціації навчання, спрямовану на набуття здобувачами освіти навичок самостійної, науково-практичної, пошуково-дослідницької діяльності на уроках;
  • підвищення якості знань здобувачів освіти із базових предметів освітніх програм;
  • удосконалення системи роботи з обдарованими дітьми, створення системи пошуку юних талантів та обдарувань;
  • посилення педагогічного впливу на сім’ю, залучення батьків до участі в освітньому процесі;
  • розвиток учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності закладу освіти;
  • створення здоров’язберігаючого середовища – оптимальних умов для освіти і виховання дітей, збереження психологічної та соціальної підтримки методичних заходів;
  • підвищення іміджу закладу освіти.

Протягом року колектив продовжував працювати над проблемою «підвищення рівня пізнавальної і творчої діяльності здобувачів освіти на основі гуманізації й демократизації навчання». Працювали МО учителів початкової ланки та вихователів ДП (керівник Янок В.М.), класних керівників (керівник Шляхова Г.В.), ДГ вчителів природничо-математичного та суспільно-гуманітарного циклу. На засідання обговорювалася та вивчалася нормативно-правова база, рекомендації до викладання предметів МОНу, впровадження засад Нової української школи.

Для першокласників повністю сформована матеріально-технічна освітня база. Добре підготовлена вчителька Янок В.М. Є гарні результати роботи. Учителька ввесь час підвищує свій фаховий рівень. Крім курсів на платформі «Edera», у ЧОІПП імені К.Д. Ушинського, вона займається самоосвітою, спілкується з колегами в мережі Інтернет, передплачує фахову науково-методичну періодичну літературу.

Курси на «Ederі» пройшла і директор закладу А. Шляхова, є сертифікат, виданий 19.02.2019 року. Відповідні фахові курси щодо викладання іноземної мови при ЧОІППО імені К.Д. Ушинського закінчила вчителька англійської мови Журибеда О.С., вчителька 4 класу Шило Л.В. Ці педагогічні працівники проводять просвітницьку роботу серед батьківського загалу.

Учителі члени ДГ обох циклів особливу увагу звертали на мотивацію освітньої діяльності формування компетентностей здобувачів освіти. Проводилася значна робота з підготовки до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів. У ІІ етапі ВУО взяли участь всього 9 учнів (заявлено 16). Причина неучасті – хвороба. Зовсім не брали  участі із біології, історії, фізики, географії, трудового навчання.

Кращі результати показали Вижукал Анна (6 кл., учитель Ткаченко Л.Ф.) ІІІ місце з математики, Олійник В. (7 клас, учитель Шляхова Г.В.) VІ місце з хімії. Шостий результат у ІІ етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови показала Коваль Богдана ( 6 кл., вчитель Шляхова А.М.).

Здобувачі освіти нашого закладу беруть активну участь у Всеукраїнських інтернет-олімпіадах, різного робу інтерактивних конкурсах. Так у ІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок» з української мови і літератури дипломом І ступеня всеукраїнського рівня нагороджено Вижукал Анну (6 клас), Зубок Вікторію ( 9 клас), дипломами ІІ ступеня всеукраїнського рівня Колваль Богдану (6 клас), Олійника Василя (7 клас) (вчителі Шляхова А.М., Олійник Н.М.), з біології дипломами ІІІ ступеня всеукраїнського рівня нагороджено Топольського Максима, Олійника Василя, Набока Олександра (7 клас), Засменка Максима ( 9 клас) (вчитель Шляхова Г.В.).

Коваль Богдана (6 клас) нагороджена дипломом ІІ ступеня як переможець Всеукраїнського конкурсу « Слово до слова» від освітнього проекту «На Урок».

Здобувачі освіти закладу брали активну участь в інтерактивних конкурсах: «Кенгуру» - 11 учнів 3-9 класів, Всеукарїнській українознавчій грі «Соняшник» - 11 учнів 1-7 класів, «Геліантус» - 11 учнів 4-9 класів. Значна частина учасників одержала високі нагороди Всеукраїнського та регіонального рівнів, а вчителі – відповідно подяки.

Дирекція закладу сприяла протягом навчального року професійному педагогічному росту та вдосконаленню фахового досвіду вчителів.

Атестація п’яти педагогічних працівників проводилася відповідного Типового положення про атестацію медпрацівників: Шляхова А.М. підтвердила вищу кваліфікаційну категорію та звання «Вчитель-методист», Ткаченко Л.Ф., Колесник М.М., Журибеда Л.М. підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст І кваліфікаційної категорії», Журибеда О.С. підвищила фаховий рівень до кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії». Всі працівники пройшли перепідготовку, виступили з творчими звітами.

Свої досвідом на сайті «На Урок» поділилася директор закладу Шляхова А.М. у статтях: «Сільська школа – соціокультурний духовний центр села» (сертифікат №ДБ-190186627 від 29.01.2019), «Розвиток пізнавального інтересу до української мови як до феномену» (сертифікат №ДБ-190186565 від 29.01.2019) та «Методичному порталі» у статті «Сучасний урок літератури: типологія, структура, форми організації роботи, методик проведення» (сертифікат №0000/74639 від 19.01.2019). Вона взяла участь у семінарі Українського культурного фонду на базі історико-меморіального музею Павла Тичини у с. Піски Бобровицького району 06.11.2018, де виступила із доповіддю «Значимість історико-меморіального музею П. Тичини в культурно-мистецькому житті села та школи».

Значний внесок у розвиток освітнього процесу внесла робота практичного психолога та соціального педагога Олійник Н.М. Під час проведення проблемних семінарів, засідань педагогічного ради, методичних об’єднань вона провела тренінги, які генерують свіжі ідеї. Власний фаховий рівень Наталія Миколаївна підвищує, беручи активну участь у всеукраїнських заходах. Вона пройшла навчання за програмами тренінгів: «Компетентності сучасного учителя. Лідерство освіти» 17-22 липня 2018 року, «Компетентність сучасного вчителя. Технології креативності» 29 вересня 2018 року, привчені педагогіці партнерства в освітньому середовищі Нової української школи. Також вона була учасницею Регіональної (не) конференції для шкільних пелагів офілійований Ed Camp Odesa (сертифікат № 205 від 13.04.2019).

Є над чим працювати в наступні роки. Головний недолік – підготовка до олімпіад. Учителям-предметникам слід більше уваги звертати індивідуальним нахилам учнів і розвивати їх.

         Мало у цьому році публікацій, хоча є чим поділитися. Це результат недостатньої роботи над самоосвітою.

         Важко скоординувати роботу з підготовки до участі в олімпіадах, конкурсах через індивідуальну форму навчання, відчувається нестача колективу, роботи в парах, групах, нераціонально розподіляється позаурочний час.

Категорія: Мої статті | Додав: Olexandrivka (11.06.2019) | Автор: Шляхова Антоніна Михайлівна
Переглядів: 214 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0